Het Adresboek van de Belgische Distributie (2011)

Het bijzondere van deze publicatie is de opeenvolgende en gedetailleerde voorstelling van de diverse schakels die samen de distributieketen vormen. Het feit dat de integratiegraad van de onderneming, winkelketen per winkelketen, het criterium is dat werd weerhouden, maakt het mogelijk tot een logische hergroepering over te gaan. De toevoeging van synthesetabellen maakt de structuur gemakkelijker te doorgronden.

Het is eveneens van belang de gebruiker te helpen bij de beoordeling van het economisch belang van de geïnventariseerde bedrijven. Daarom werden gegevens zoals de omzet en het aantal verkooppunten opgenomen. Daarenboven helpt het vermelden van de namen van de inkoopverantwoordelijken per afdeling de lezer bij het leggen van directe, snelle en doeltreffende contacten.

Het tweede deel van dit werk, gewijd aan verenigingen en de media, is uitermate nuttig voor de fabrikanten, de invoerders, de groothandelaren en de detailhandelaren.

Prijs : 325,00 €  (exclusief BTW 6% en verzendinskosten), enkel verkrijgbaar in boekvorm.