Winnaars MVO 2016

Mondelez International - Globaal project « Cocoa Life » dat gericht is op een duurzame levering in cacao en het verbeteren van het leven van de cacaoproducenten en hun gemeenschappen

Coca Cola – Belgisch project « Water Replenishment » met Natuurpunt in het kader van 500 wereldwijd waterprojecten

Beyers Koffie en The Java Company – Lanceren van hun Fairtrade koffie en CO²-neutraal

Stella Artois – Actie « Buy a Lady a Drink » om vrouwen in de wereld te helpen om een betere toegang tot water

Belvas -  Algemeen beleid ten aanzien van het milieu, Duurzame ontwikkeling, Ethisch ondernemen, en Fairtrade

L'Oréal Belgilux – Acties ten gunste van handicap en van diversiteit

Pepsico Foundation (PepsiCo) – Actie « 50 for 50 Community Give Back » (in België, donatie van 50.000 dollars aan Make-A-Wish)

JBC – Aansluiting bij « Fair Wear Foundation » die bijdraagt aan de verbetering van de arbeidsomstandigheden in de textielindustrie

H&M - « Conscious Project : Charity Star » (inzameling en recycling van kleding)